What's on

04 May 2023

Forssa Textile Week 2023 on onnistuneesti päättynyt - anna palautetta!

Forssa Textile Week 2023

Forssa TextileWeek- tapahtuma pidettiin Forssassa 17.-20.8.2023.  Tapahtuma oli kävijöille sekä järjestäjätaholle upea kokemus. Tapahtuma syntyi Forssan museon syksyn 2022 Japanin Fujiyoshidan Kuosikeskus en route -näyttelyn innoittamana ripeästi ja ex tempore -hengessä, yhteistyössä useiden toimijoiden kanssa, joista osa saapui Forssaan Japanista saakka.

Forssa Textile Week 2023 koostui useista näyttelyistä, joista osa oli museon omia, osa  Forssa Textile Weekin aikaisia lyhytnäyttelyitä, lukuisista pop up -myymälöistä tai myyntipisteistä sekä paneelitilaisuuksista sekä Forssan teatterilla että Forssan työväentalolla. Monimuotoinen ohjelma levittäytyi mielenkiintoisiin ja osin ainutlaatuisesti saatavilla oleviin lokaatioihin Forssan Kehräämön, keskustan ja Kutomon alueelle.

Tekstiiliviikon jatkuvuutta pohditaan syksyllä.

Jätä palautetta joko suoraan tästä linkistä tai tapahtumasivujen kautta.

Forssan museo ja tekstiiliviikon henkilökunta kiittää!

Forssa Textile Week 2023 on onnistuneesti päättynyt - anna palautetta!

Accessibility report | login Synergia Foxy