15.05.2023

Lentoon - Forssan kuvataidekoulun lopputyönäyttely & projektiryhmä, Galleria Moletti 9.5.-21.5.2023

LENTOON

Forssan kuvataidekoulun lopputyönäyttely

Projektiryhmän teoksia

9.-21.5.2023

Galleria Moletti, Forssan museo

Forssan lasten ja nuorten kuvataidekoulun lopputyönäyttely koostuu tänä vuonna monipuolisesta kattauksesta mm. maalauksia, keramiikkaa, ja valokuvaa. Mukana näyttelyssä on lopputöiden lisäksi projektiryhmäläisten (yli 15 v) teoksia. Tervetuloa tutustumaan herkkiin, herkullisiin ja raikkaisiin toteutuksiin kuvataiteen eri keinoin! Forssan museon museokaupassa myynnissä myös Forssan kuvataidekoulun koruryhmän Forssa 100 -koruja!

Kuva: Yksityiskohta Tea Tuomiston maalauksesta. Forssan kuvataidekoulu.

Galleria Moletti, Forssan museo

Wahreninkatu 12

30100 Forssa

ti-pe 10-16

la 10-14

su 12-16

Galleria Molettiin on aina vapaa pääsy!

Kuvataidekoulun julisteessa näyttelyn tiedot tekstinä, taustalla siiven yksityiskohtia kuvaava  sinivalkoinen maalaus.