02.09.2011

Forssan museo hakee projektipäällikköä

Forssan museo on historiallisella Kehräämöalueella toimiva kulttuurihistoriallinen museo, jonka kokoelmat ovat karttuneet vuodesta 1923 lähtien. Nyt käynnistyy EAKR-rahoitteinen Vorssammuseo 3.0 –hanke, jonka myötä Forssan museon perusnäyttely (näyttelyala n. 300 m2) uudistetaan perusteellisesti.

Forssan kaupunki hakee Vorssammuseo 3.0 –hankkeelle projektipäällikköä ajalle 1.11.2011-31.12.2013 vastaamaan projektisuunnitelman toteutumisesta. Projektitiimiin liittyvät vaiheittain myös tutkija, näyttelyarkkitehti ja museon muun henkilökunta. Projektisuunnitelmaan sisältyy monipuolisesti uusia tapoja tuoda esiin historiaa ja museokokoelmia.

Toivomme Sinulta tehtävään soveltuvaa koulutusta, kokemusta näyttelyprojekteista museossa ja EU-rahoitteisen projektin hallinnasta. Sinusta pitäisi löytyä projektinhallinnan edellyttämää järjestelmällisyyttä, luovien projektien vaatimaa joustavuutta sekä koeteltua kykyä toimia yhteistyössä erilaisten toimijoiden kanssa.

Hakemukset palkkatoivomuksineen pyydetään perjantaihin 23.9.2010 mennessä osoitteeseen Forssan museo, Wahreninkatu 12, 30100 FORSSA tai sähköpostitse sivistyspalvelut@forssa.fi

Lisätietoja:

museonjohtaja Kati Kivimäki p. 03-4141 5837, kati.kivimaki@forssa.fi