15.12.2021

Koronapassia näyttämällä museoon 11.12.2021 alkaen

Forssan kaupunki on ottanut koronapassin käyttöön osassa palveluitaan.

Koronapassi on otettu käyttöön Forssan museossa, Viihdeuimala Vesihelmessä sekä kaupungin järjestämissä liikuntaryhmissä ja -tapahtumissa 11.12.2021 alkaen. Käytäntö on voimassa nykytiedon valossa 31.12.2021 asti.

Koronapassi ja henkilötodistus tulee esittää kaupungin järjestämissä kyseessä olevissa palveluissa ja tilaisuuksissa AVI:n määräysten mukaisesti sisääntulon yhteydessä. Jos asiakkaalla ei ole koronapassia, hänen ei ole mahdollista käyttää kaupungin tuottamaa palvelua. Koronapassi kysytään yli 16-vuotiailta asiakkailta.

Koronapassin voi tulostaa Forssan kaupunginkirjastolla ilmaiseksi

Koronapassin voi tulostaa kirjaston aukioloaikoina ja kirjaston henkilökunta avustaa tarvittaessa passin tulostuksessa. Henkilöllä tulee olla mukana ja käyttöön otettuna vahvaan tunnistautumiseen vaadittavat tunnukset kuten verkkopankkitunnukset, mobiilivarmenne tai muu Suomi.fi -tunnistuksen kanssa yhteensopiva tunnistautumistapa.

Koronapassia näyttämällä museoon 11.12.2021 alkaen