06.05.2021

Forssan museon varauskalenteri

Forssan museo ottaa 13.6.2021 saakka vastaan pienryhmien (max. 6 hlö) varauksia.
Pyrimme  tarjoamaan jokaiselle turvallisen museokäynnin, jonka vuoksi käytössä on 6 henkilön yhtäaikainen kävijärajoitus. Varattujen aikojen välillä voi museossa vierailla myös ilman varausta.

Kurkista alla olevasta linkistä museon varauskalenteriin ja varmista, että suunnittelemasi vierailuajankohta on vapaana. Voit myös aina soittaa meille museoon ja kysyä varaustilannetta.

KATSO MUSEON VARAUSKALENTERI TÄÄLTÄ:

TOUKOKUU

KESÄKUU

Haluaisitko varata perheellesi, ryhmällesi tai ystäväporukallesi turvallisen ja yksityisen museovierailun?
Vierailuaikoja varataan ryhmille tunniksi kerrallaan museon aukioloaikojen puitteissa.
Ajan voi varata soittamalla Forssan museon asiakaspalveluun ja päivitetään museon varauskalenteriin.
Käynti lunastetaan saavuttaessa museolle.

Ryhmävierailujen varausten osalta on käytössä museon pääsylippuhinnasto:

5 € aikuiset, yli 18 v.
3 € eläkeläiset, työttömät, varusmiehet ja opiskelijat
alle 18 v. ilmaiseksi
Meillä käy myös Museokortti ja Smartum-setelit.

Saisiko olla opastus?
Museon opas johdattaa ryhmänne matkalle Kirjavan kankaan kaupunki -perusnäyttelyn tarinoihin.
Varaathan opastuksen ennakkoon soittamalla Forssan museon asiakaspalveluun.

50 € / 1h opastus
+ museon pääsymaksu