31.10.2019

Kenelle Nuortenkulttuuripalkinto vuonna 2019?

Nuortenkulttuuripalkinto voidaan myöntää esimerkiksi nuorten parissa työskentelevälle taholle, henkilölle, ryhmälle, nuortenkulttuuriin keskittyvälle tapahtumalle, harrastukselle tai ilmiölle. Se voi olla aikuisten tai nuorten itse toteuttama hanke tai vaikka yksittäinen teko. Sana on vapaa!

Käy nimeämässä ehdikkaasi Forssan museolla, Forssan kaupunginkirjastolla tai netissä täytettävällä lomakkeella. Ehdotuksia otetaan vastaan 31.10. - 28.11.2019 välisenä aikana.

EHDOTA NUORTENKULTTUURIPALKINNON SAAJAA TÄÄLLÄ!

Kaikkien ehdotuksen jättäneiden kesken arvotaan Forssa -aiheisia palkintoja.

Voittaja palkitaan 6.12.2019 Itsenäisyyspäivän juhlassa Tölön koululla klo 13-15.
Itsenäisyyspäivän juhla on kaupungin järjestämä kaikille avoin tilaisuus. Tervetuloa!

Forssankulttuuripalkinto -blogissa seurataan kilpailun etenemistä, sekä julkaistaan palkinnon voittaja.

Kenelle Nuortenkulttuuripalkinto vuonna 2019?