19.06.2019

Kehräämön Ehtootorit 2019

Forssan Kehräämöalueen perinteiset Ehtootirit ovat täällä taas!

Kehräämöllä järjestetään Ehtootoreja kesällä 2019 torstaisin klo 17-20 ajalla 23.5. ja 27.6.-25.7.
Kullakin torilla on oma teemansa, mutta kohderyhmänä koko kesän ovat erityisesti lapset ja lapsiperheet. Ehtootorit ovatkin hasuka koko perheen kesätapahtuma, jossa on luvassa esityksiä, puuhaa, toiminnallisia tehtävärasteja, kirppis- ja torimyyntiä. Ehtootoreille on vapaa pääsy.

Ehtootorien yhteydessä pääsee tutustumaan myös Kehräämöalueen toimijoihin: Luontomuseolla, Kirjastolla ja Forssan museolla vietetään avoimien ovien iltoja Ehtootorien aikana.

Tervetuloa!

Kannattaa seurata myös Ehtootorien Facebook -sivuja

Toripaikkojen myynti:
Erkki Tervomaa p. 0400 985 185.

Ehtootoreihin kuuluu aina myös kirppis. Kirppis ei ole sidottu teemaan, vaan voit tulla myymään omaa kirppistavaraasi.

TORI-INFO KIRPPISMYYJILLE

• Myyntipaikkoja ei voi varata etukäteen. Ne jaetaan saapumisjärjestyksessä toripäivinä klo 15.00 alkaen.
  • Toripaikka on maksullinen. Toriemäntä kerää käteismaksun.
  • Toripaikkojen koot :
                      Toripaikka (2m x 2m)  - 5 €
                      Isompi toripaikka (2m x 4m)  - 10 €
  • Muutamia pöytälevyjä ja jalkoja on myös laina  pientä maksua vastaan, kysy Toriemännältä.
  • Tule hyvissä ajoin ennen torin alkua, jotta myyntialue saadaan valmiiksi ennen kuin asiakkaat tulevat.

Lisätietoja:
Toriemäntä Marica Seutu p. 040 740 6501.

Tavataan taas ehtootorilla!

Koko kesän Ehtootorit löydät täältä!

Kehräämön Ehtootorit 2019