08.01.2019

Arkeologialuento Brander -salissa 29.1. klo 18

Vuoden 2018 aikana Turussa on ollut käynnissä suuria arkeologisia kaivauksia. Nyt tarjoutuu ainutlaatuinen tilaisuus kuulla Turussa tehdyistä tutkimuksista suoraa kaivauksia johtaneelta arkeologilta. FT Kari Uotila saapuu Forssaan 29.1.2019 klo 18 kertomaan kuluneen vuoden kaivauksista. Luvassa on ajankohtaista tietoa kotimaisen kaupunkiarkeologian saralta.

Tervetuloa Forssan kaupunginkirjastolle Brander -saliin tiistaina 29.1.2019 Klo 18.

Brander -sali
Forssan kaupunginkirjaston rakennus, 2. krs
Wahreninkatu 4, 30100 Forssa

(Käynti Brander -saliin Luontomuseon sisäänkäynnistä, kirjaston parkkipaikan päädystä)

TILAISUUS ON MAKSUTON

Luentotilaisuus järjestetään osana Forssan museon ja Kulttuuriyhdistys Kuvio ry:n Mullankaivajat -arkeologiahanketta. Mullankaivajat on Suomen Kulttuurirahaston hanke, joka osallistaa lapsia ja nuoria kotiseutunsa arkeologiseen tutkimukseen.

Arkeologialuento Brander -salissa 29.1. klo 18