22.10.2015

Pikkujouluetkoille museoon!

SELVITÄ ONKO SUUTARILLA SILMÄÄ?

Forssan museo on keskellä historiallista Kehräämöä tarjoten erilaisen, humoristisen ja kulttuurihistoriallisen lähestymiskulman historiaan ja vorssalaisuuden ytimeen pikkujoulujen ohjelmanumeroksi.

PIKKUJOULUETKOT á la VORSSAMMUSEO

Opastus 45-60 min sisältää kevytopastuksen vorssalaisuuden ytimeen. Toiminnallisen opastukseen sisältyy museokokoelmista löytyneiden kummallisuuksien arvuuttelua joukkueittain Valehtelijoiden klubin hengessä. Paras joukkue palkitaan!

Maksaa 115 €, sisältäen pääsymaksut.

Tapahtuu pikkujoulukautena 20.11. - 18.12.2015 tilausten mukaan arkipäivisin klo 15 ja 20 välillä. Tiedustele myös lauantaiaikoja.

Pikkujouluillallisen suhteen Forssan museo ehdottaa vankan asiantuntemuksensa turvin kääntymistä maankuulun Köökin, erinomaisen Vanhan Värjärin tai lämminhenkisen Martinan puoleen.

Hep! Olet kiinnostunut: Soita 03-4141 5101 tai ota yhteys sähköpostilla kristiina.huttunen@forssa.fi

Etkot toimivat parhaiten korkeintaan 30 hengen ryhmille.