13.01.2014

Yleisötyön projektivastaavaa haetaan

Forssan museo on historiallisella Kehräämöalueella toimiva kulttuurihistoriallinen museokokonaisuus. Kohteisiimme kuuluvat Forssan museo, tekstiilimuseo Tyyki ja Ronttismäen tehtaalaismuseo. Vuonna 2013 Forssan museossa avattiin uusi perusnäyttely Kirjavan Kankaan Kaupunki, ja nyt suuntaamme kohti tekstiilimuseon strategiatyötä.

Haemme joukkoomme

Projektivastaavaa

museon yleisötyön kehittämistehtävään vuonna 2014. Työhösi kuuluu tekstiiliperintöön liittyvän lähimatkailupaketin toteutusta, Vorssammuseo 3.0 –projektin alkuun saattamien museopedagogisten palvelupakettien käyttöönottoa, vapaaehtoistoiminnan koordinointia sekä museon asiakastyötä.

Määräaikainen tehtävä liittyy museon saamiin kulttuurin tuotteistamisen (OKM) ja Re3 -oppimiskumppanuusprojektin (CIMO/Grundtvig)  avustuksiin.

Edellytämme asiakaspalveluhenkisyyttä, kokemusta museon asiakastyöstä ja museopedagogisten palvelujen toteuttamisesta sekä sähköisen viestinnän taitoja. Ripaus kaupallista näkemystä on eduksi.

Tehtävä täytetään sopimuksen mukaan ja se voi kestää projektirahoituksen puitteissa vuoden 2014 loppuun saakka. Palkkaus määräytyy KVTesin mukaan.

Vapaamuotoiset hakemukset pyydetään 27.1.2014 mennessä osoitteeseen:

Forssan museo, Forssan kaupungintalo, PL 62, 30101 FORSSA

tai sähköpostitse