28.06.2018

Kehräämön Ehtootori 5.7. klo 17-20

Torstaina 5.7. klo 17-20 järjestettävän Ehtootorin teemana on Ihminen & Luonto.

Forssan museolla on taiteilija Liisa Lehtimäen Katu kuosiin! -taidetyöpaja, jossa halukkaat pääsevät katumaalauksen makuun, luomalla kuoseja Kehräämölle.

Museolta lähtevät myös Yhtiönpuistoon ja sen tarinaan suuntautuvat opastetut kävelykierrokset.

Eerikkilän oppaiden esittelyissä pääsee itse testailemaan erilaisia luontolajeja ja tutustumaan alueen kansallispuistojen tarjontaan.

Mukana tapahtumassa on myös MLL Forssa, joka tuo Kehräämölle keppariradan ja poppari- ja hattarakioskin.

Ehtootorin aikana avoinna ovat Forssan museon lisäksi myös Luontomuseo, Käsityökeskus Sigrid, Forssan kaupunginkirjasto ja Piipputerassi.

Ohjelman lisänä on tietenkin myös jo perinteinen Ehtootorin kirppis! Ei ennakkoilmoittautumista. Paikat jaetaan saapumisjärjestyksessä.

Tervetuloa kokeilemaan ja tutustumaan!

Kehräämön Ehtootori 5.7. klo 17-20