23.02.2016

Hiihtolomalla museoon!

Hiihtolomalla Forssan museossa:

Mikä oli muotia pumpulienkelien aikaan ja millainen vapriköörin polkupyörä? Forssan museon Kirjavan kankaan kaupunki -näyttely kertoo menneisyydestä hauskalla tavalla ja soveltuu kaikille vauvasta vaariin.

Lisäksi hiihtolomalla ohjelmana:

*Lauantaina 27.2. klo 10-14 vietetään Kehräämön perhelauantaita: kirjastolla, museoissa ja käsityökeskus Sigridissä on lapsille (3-10-vuotiaille) ja perheille suunnattuja avoimia työpajoja, esityksiä ja tehtävärasteja. Forssan museolla: klo 10-12 Tikin takin tilkkutakki –paperinukketyöpaja ja klo 10.30 kantelemusiikkia. Perhelauantain koko ohjelma löytyy täältä.

*Torstaina 3.3. klo 17.30-19 Terho-kerho lapsille ja (iso)vanhemmille. Teemana karjalaiset leikit. Tilaisuuden järjestäjinä Forssan Seudun karjalaiset, MLL, SPR ja Forssan museo. Vapaa pääsy!

*Kulttuuripassilaiset eli Forssan koulujen 3-4-luokkalaiset voivat aloittaa passileimojen keräämisen jo hiihtolomalla, täältä löytyy kulttuurilukkari.

Museo on avoinna ti-pe 10-16, la 10-14, su 12-16. Tervetuloa!

www.forssanmuseo.fi